08 octombrie 2017

Cu o piele frumoasă, poţi ieşi oricând din casă




-    Mami, nu te supăra, dar sfaturile tale sunt învechite! îmi trânteşte adolescenta mea de 13 ani ( sau pre-adolescenta.. nici nu mai ştiu sigur când începe în epoca asta adolescenţa). Eu nu îmi pun iaurt pe piele ! Şi nici pastă de dinţi, miere sau ce remedii băbeşti mai ai! Nu, nu nu ! Mai bine nu ies din casă şi gata ! Asta e, voi sta în casă toată viaţa ! Nu voi avea viaţă socială şi voi ajunge bătrână şi singură cu două pisici ! Nu era suficient că sunt ştirbă, acum mai e şi asta ! ( că să ştiţi, dinţii ei de lapte nu au vrut să cadă benevol, aşa că am început să îi dăm afară cu forţă, abia acum, la 13 ani, când cei de os au hotărât să apară şi ei care şi pe unde au putut).

Pleacă, încercând să nu trântească uşa, deşi tare şi-ar dori să o trântească, cu toată forţa, poate-poate s-o speria şi musafirul nepoftit de pe faţă.
"Să nu mă enervez, să nu mă enervez" îmi spun în gând. Număr, inspir/expir. Aşa e cu adolescenţii. Raţiunea îţi spune că trebuie să îi înţelegi, că nu trebuie să te enervezi pe ei. Inima asta pătimaşă şi faptul că sunt mai impulsivă, mă mai face să o mai iau razna uneori şi să încerc să îmi impun punctul de vedere. Mai ales când mi se pare că face prea mult tam-tam de la o chichineaţă de pe faţă. Sau când mi se pare că vrea intenţionat să îmi facă în ciudă şi să nu mă asculte, nene, nici un pic.

Inspir, expir…Buun, parcă e mai bine.

Nu, nu face prea multă dramă. Am fost şi eu adolescentă, chiar dacă în alt secol (uau, cum sună). Îmi amintesc, că la vârsta asta, chiar este foarte important orice detaliu care are legătură cu exteriorul. Chiar şi atunci când adolescenţii înţeleg că « frumuseţea vine din interior »,  exteriorul , iar, în acest caz, să ai o piele frumoasă, este mult mai important decât ce vine din interior.  Cel puţin, pe moment.

 În nici un caz, nu aş fi acceptat să fac vreo poză (
selfie nu exista pe atunci) cu ditai coşul pe faţă.

Dar, ce te faci, când nu e doar unul, ci când sunt mai multe care au scăpat de sub control şi fără să întrebe, se răsfiră pe faţă cum le e pofta ? Poate, pe moment, reuşeşti să usuci un coş-două, dar, pe termen lung, pasta de dinţi, spirtul sau alte produse de prin casă folosite după ureche, ar putea face mai mult rău decât bine.

Acneea este un semn că pielea suferă. Acneea este considerată o boală şi trebuie tratată ca o boală. Bineînţeles că nu e o chestiune de viaţă şi moarte, dar e o chestiune care te poate face să nu mai vrei să ieşi din casă. Sau să îţi doreşti să îmbătrâneşti singură cu două pisici, aşa cum zice A. Acneea afectează peste 50% dintre adolescenţi, dar nici adulţii nu sunt feriţi de această afecţiune.

Cum o evităm ?

1.  Prin alimentaţie corectă

2.  Prin sport şi un stil de viaţă  sănătos

3.  Printr-o igienă corectă şi regulată a pielii.
 

Gama Gerovital Stop Acnee ne oferă o soluţie completă pentru a putea îngriji pielea corect şi sănătos.  Ştiu că îmi vei spune că nu ştii de unde să începi şi că atunci când intri într-un magazin Farmec, poţi avea impresia că te ia cu ameţeală şi nu ştii de unde să începi alegerea produselor. Însă, la o analiză mai atentă, vei vedea că, în cazul acestei game, produsele sunt numerotate de la 1 la 3, astfel sugerând etapele de urmat în îngrijirea pielii.




Etapa 1 este cea în care se recomandă ca pielea să fie curăţată şi purificată. Putem folosi în acest scop, în funcţie de tenul pielii şi vârsta persoanei : Gel Spumant Purifiant sau Benzi Curăţare Puncte Negre sau Masca film Purificatoare, sau ce mai găsim acolo cu nr 1.
Dacă tenul îţi permite să foloseşti oricare dintre produse, alege produsul care necesită cel mai puţin timp pentru aplicare. Mai ales pentru că etapa de curăţare este recomandată a fi făcută zilnic.  De exemplu: Gelul Spumant Purifiant. Îl aplici pe pielea umedă, masezi circular, te clăteşti. Gata! Rapid şi eficient!





După ce am curăţat tenul, trecem la etapa 2, când acţionăm asupra pielii şi tratăm afecţiunea.  În cazul unui ten gras, putem continua de exemplu cu  Crema Gel Sebum Control. Asta va usca din coşurile de pe faţă ( pentru că are efect astringent).


  

Şi urmează şi etapa 3, cea în care mascăm imperfecţiunile. Aici poate interveni cu succes Crema CC Matifiantă care are efect instant asupra pielii.  

Bineînţeles că există multe variante de combinaţie a acestor creme.
Nu uitaţi că există mai multe forme de acnee, unele mai simple, altele mai complexe. Pentru a găsi formula corectă şi adaptată tenului fiecăruia, mergeţi la dermatolog şi folosiţi produsele Gamei Gerovital Stop Acnee ( special create de specialişti) urmând o schemă personalizată de tratament.

Inspir, expir.. merg la ea în cameră. Gata, comandăm online toate produsele de care avem nevoie!

Acest articol a fost scris pentru Superblog 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu