28 martie 2018

"Cel mai bine este sa arati natural, dar pentru asta ai nevoie de machiaj" (Calvin Klein)



Barbatii nu inteleg mecanismele, » din spatele scenei », care duc la rezultatele acelea uimitoare, cosmeticele  care le fac pe femei sa arate atat de bine.
Cosmetice care au in compozitie tot felul de ingrediente active de ultimă generație: acid hialuronic, pudra de diamant, Vitamina E sau extracte din tot felul   fructe, legume si alte plante de care nici nu au auzit pana acum, nici ei, nici femeile de langa ei.
Recunosc, sunt si peste puterea mea de intelegere. Dar, chiar si sotul ( care nu intelege nici cat inteleg eu) admite ca, de multe ori, efectul folosirii lor este impresionant.
Un fond de ten deosebit, un machiaj pentru ochi, un ruj bun, o oja si un lac de unghii, daca sunt de calitate si sunt aplicate corect pot avea niste efecte spectaculoase.

Am vazut si efecte spectaculoase in sens negativ. Am vazut fond de ten aplicat atat de mult, incat ma ducea cu gandul la martipanul de pe tort, la gletul din constructii, la chitul din tabla de la masini. Oje pe unghii care m-au facut sa cred ca doamna lucreaza la circ. Machiaj la nivelul ochilor care ma ducea cu gandul la personaje din filme de groaza.

“De departe liceu, de aproape muzeu”.  Stiti proverbul, nu ?
Cand il aud, ma gandesc mereu la doamnele care refuza sa-si recunoasca varsta si incearca sa isi incarce fata cu diverse cosmetice trantite la intamplare si intr-o ordine bizara si de neinteles.  
Insa, din fericire, mai exista si cazuri in care aceeasi doamna decide sa arunce toate cosmeticele care o fac sa arate a muzeu si nenaturala. Se decide intr-o zi si alege pentru trusa de machiaj cosmetice de o calitate superioara cu ingrediente de ultima generatie. Asa cum sunt, de exemplu, si cele 74 produse din noua gama de machiaj Gerovital Beauty «  Mai mult decat culoare ».
Si ia uitati-va cum, astazi, admirand-o pe Doamna noastra, vom schimba proverbul in : « De departe liceu, de aproape …tot liceu » ( pana la demachiere desigur, dar asta e alta poveste)

Nuu, stati asa,  chiar daca noua gama acopera acoperă toate necesitațile unui machiaj complet, nu trebuie sa cumparati toate cele 74 produse daca vreti sa « aratati a liceu de aproape » si dupa ce ati dat bacalaureatul.
Gama are atatea produse pentru ca vor sa le permita tuturor femeilor sa aleaga atat in functie de ten, varsta si particularitatea pielii, cat si in functie de preferintele si starea femeii.
Nu sunt eu un as in ale machiajului, dar ceva stiu si eu : este de ajuns sa am cateva produse, dar sa fie alese cu grija atat pentru piele cat si pentru starea mea sufleteasca.
Cred ca nu numarul produselor conteaza ci modul in care le folosim. Daca e sa ma intrebati pe mine, as zice ca avem nevoie de exact atat cat sa acoperim cu succes micile imperfectiuni (Slava Domnului, nimeni nu e perfect asa ca nu va faceti griji, nu sunteti singura care vreti sa le ascundeti).

In trusa mea gasesc cateva nuante de ruj, un anticearcan, un Mascara Devilash, un fond de ten ales cu greu si multa incertitudine, un fard de pleoape.
Nu, nu prea ma pricep la machiaj, dar atunci cand am constatat ca micile imperfectiuni se tot inmultesc, am cerut ajutorul unei prietene apropiate care se pricepe.
Asa am aflat atunci, de la prietena mea, ca trebuie sa aleg intai si intai produse cu beneficii certificate: hidratare, protectie, rezistenta indelungata, matifiere. Apoi, pentru ca, in prima faza, ma uitam ca la poarta noua, a mers cu mine intr-unul dintre magazinele de brand Gerovital şi Farmec si m-a ajutat sa mi le aleg. M-a ajutat sa le si folosesc pentru a realiza primul meu machiaj pentru zi de zi. Apoi, cand a fost nevoie si de un machiaj mai special, a venit si cu trusa ei, care continea si alte produse din gama Gerovital Beauty si care m-au ajutat sa ma simt deosebita in acea zi aparte. 

Faceti si voi asta ! Nu incercati sa alegeti singure daca nu va pricepeti ! Va puteti face mai mult rau decat bine. Atat tenului, cat si dispozitiei. Nu mai zic ca riscati ca, in loc sa ascundeti imperfectiunile, sa le accentuati.

"Machiajul este pur şi simplu o extensie a personalităţii tale, iar culorile, hainele şi machiajul, toate exprimă şi spun câte ceva despre tine". (Gene Simmons )
 Acest articol a fost scris pentru SpringSuperblog 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu